niedziela, 21 września 2014

Informacja.

Cześć : ) Przede wszystkim chciałabym was przeprosić za zaległości jakie narobiłam sobie na waszych blogach.To karygodne i nigdy więcej się nie powtórzy! Ale chciałabym was również poprosić o wsparcie. Jeśli uważacie, że powinnam nadal pisać i dodawać kolejne rozdziały napiszcie mi o tym pod tą notką. Chciałabym zobaczyć ilu was jest i czy mam dla kogo pisać : ) Kochani, nie mam weny. Nic na to nie poradzę. Gdyby Polsat zdecydował się na kontynuację tego wspaniałego serialu jakim był serial "To nie koniec świata" moja wena na pewno by do mnie wróciła, ale niestety... Raczej się nie zanosi żeby kiedykolwiek doczekaliśmy się kontynuacji. Nie mam weny i nie mam pojęcia czy jest sens aby pisać dalej. A wy jak uważacie? Mam kontynuować to opowiadanie? Czekam na wasze wsparcie i wszystkie wasze opinie. Buziaki! 

16 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się, każdemu czasami zdarza się taki "kryzys" :D

    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... Zgadzam się : ) Na pewno zajrzę do ciebie w wolnym czasie : )

      Usuń
  2. Pisz,pisz :) Na poprawę weny polecam pooglądać odcinki na ipli i wena wróci. Ja zawsze po odcinku m-ki siadam do opowiadania i piszę z "nową energią"... nie musisz się martwić, bo czytelników dużo masz i wszyscy 3mamy za Ciebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz, bo masz dla kogo. Czekam na to aż pojawi się nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie masz weny? A od czego Twoja bujna wyobraźnia? Poleż trochę z oczami utkwionymi w sufit i pomyśl o serialu i jego bohaterach. Przecież tak na dobrą sprawę zostawiłaś opowiadanie w zawieszeniu. O ile pamiętam Anka nadal nie jest z Pawłem a powinna, bo teraz jest osobą szczególnej troski i potrzebuje jego wsparcia. Pokaż, że on nie jest tylko zwykłym lowelasem, ale facetem z jajami, który potrafi wziąć odpowiedzialność za to co sam stworzył. Tu można jeszcze wiele napisać i to całkiem ciekawie, więc do roboty Elkanum. Nie wymiguj się brakiem weny tylko zakasuj rękawy i do roboty.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywujący komentarz, dający kopa w ...... : ) Ty potrafisz takie pisać, Gosiu, i bardzo ci za to dziękuję : )

      Usuń
  5. Ten blog jest świetny! Musisz pisać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo, anonimku!!!!!!!!!!!! :) Czyżbyś zapomniał/a się podpisać czy po prostu nie chciałe/aś ? Nie ma tak dobrze! :) Proszę ujawnić swoją prawdziwą tożsamość!!! :) Dzięki za wsparcie i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Cześć :) Ja po prostu nie mam konta na Gmailu i dlatego piszę jako anonimowy ;)

      Usuń
    3. Ale możesz się np. podpisać imieniem albo nickiem : ) Nie musisz specjalnie zakładać konta : ) Dzięki, że czytasz : ) He. He. Fajnie, że istnieją w ogóle osoby, które czytają te bzdury, które wypisuję ; ) A w ogóle mam pytanie. Dlaczego czytasz i nie komentujesz rozdziałów? Jak tak można w ogóle? ;) Komentuj, bo dostaniesz wiesz w co :P CZYTASZ = KOMENTUJESZ! ;) PS. Jesteś chłopakiem czy dziewczyną? Jak masz na imię? :P

      Usuń
    4. Nazywam się Kamila :) Bardzo i się podobają te twój blog i codziennie go sprawdzam :p Teraz postaram się komentować chociaż paroma słowami twoje posty ;) Kamila :)

      Usuń
    5. O matko co ja tam napisałam! Bardzo przepraszam za te błędy, nie wiem co się stało! Chodzi o to, ze bardzo lubię twój blog xD Kamila :)

      Usuń
  6. A spróbuj mi tylko przestać pisać tego bloga to osobiście (gdziekolwiek mieszkasz) cię ukatrupię. Masz pisać i koniec! Wena wróci. Czasami też mam tak, że nie mam o czym pisać, ale czytelnicy dają takiego kopa, że trzeba!
    Czekam na kolejny rozdział. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He. He. I tak nie wiesz gdzie ja mieszkam :P Zapomniałaś o tym drobnym szczególe : ) Dzięki wielkie za wsparcie, bo jest ono mi bardzo teraz potrzebne! Fajnie, że jesteś, czytasz i komentujesz
      : )

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Odpowiadam na wszystkie komentarze które dotyczą wstawionego przeze mnie rozdziału. Link do swojego bloga zostaw z ZAKŁADCE SPAM, a ja na pewno postaram się do ciebie wpaść i odwdzięczyć się komentarzem. Nie toleruję obs. za obs. Usunęłam gadżet obserwatorów.